مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 22:002023-12-27سياسي

جوان سازی را از شهرستان ها شروع کنید


معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس خطاب به فرمانداران گفت: جوان سازی را باید از شهرستان ها شروع کنید، قبلا هم گفتم مدیرانی که بیش از 6 7 سال در منصبی مسئولیت دارند را حتی اگر موفق هستند تغییر دهید تا علاوه بر پویایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آباده، مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان آباده و تکریم از فرماندار سابق این شهرستان برگزار شد.

قزل سفلی در این مراسم توصیه هایی را خطاب به فرمانداران بیان کرد و گفت: درب اتاقتان به روی مردم باز باشد، البته فقط پشت میز نشستنِ تنها فایده ای ندارد، راهبرد ما برای پیشبرد اهداف میدان است، میز برای این است که فکر کنیم و برنامه بریزیم، با سفر به روستاها و مناطق کم برخوردار، کاروان های خدمت را راه اندازی کنید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت: با جوان ها بجوشید، هیچوقت هیچ جوانی را پشت درب اتاق نگه ندارید، جوان سازی را باید از شهرستان ها شروع کنید، قبلا هم گفتم مدیرانی که بیش از 6  7 سال در منصبی مسئولیت دارند را حتی اگر موفق هستند تغییر دهید تا علاوه بر پویایی، جوان ها نیز وارد این منصب شوند.

  جریانات انقلابی را باید تقویت کنید وی افزود: با جریان های انقلابی ارتباط صمیمانه داشته باشید و از مشورت های آنان استفاده کنید، باید جریان های انقلابی را تقویت کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان سازی را از شهرستان ها شروع کنید

جوان سازی را از شهرستان ها شروع کنید