مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 22:202023-12-24سياسي

ایجاد جاذبه های گردشگری موجب تبدیل مسافران به گردشگران می شود


با ایجاد جاذبه های گردشگری و بوم گردی می توان مسافران را در مازندران به گردشگر تبدیل کرد و در روستاها حداقل 24 ساعت مدت اقامت را افزایش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید محمود حسینی پور امشب در آیین افتتاح پروژه ها و نشست با مدیران، دهیاران و اعضای شورای شهر و روستاهای بخش دشت سر در آستان مقدس امامزاده ولی روستای بلیران، اظهار کرد: در سفر به این شهرستان می خواهیم مسائل و مشکلات را چاره اندیشی کنیم.

  وی با بیان اینکه امروز در تمام روستاها مدیران دستگاه های اجرایی حضور داشتند و مشکلات را رصد کردند، افزود: آمل صنعتی ترین شهر مازندران است و از مردمان سخت کوش بهره می گیرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه در سفر اخیر به کشور روسیه از شرکت های کشتیرانی بازدید داشتیم که در زمینه موتور با توجه به تحریم مشکلاتی داشتند و می توانند از صنعتگران آملی بهره بگیرند، تصریح کرد: آمل از کم نظیرترین مسیر گردشگری در شمال است و هر یک از کوه ها می توانند مقصد بسیار مناسب برای گردشگری باشد ولی متاسفانه ما هنوز نتوانستم مسافران را تبدیل به گردشگر کنیم و مدت اقامت را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه مشکل اقتصادی مان به دلیل وجود تحریم ها است، متذکر شد: هم اکنون جزو پنج کشور قدرتمند و تعیین کننده دنیا هستیم، البته در بخش اقتصاد مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد جاذبه های گردشگری موجب تبدیل مسافران به گردشگران می شود

ایجاد جاذبه های گردشگری موجب تبدیل مسافران به گردشگران می شود