مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:152024-01-08سياسي

عملیات اجرایی پردیس کانون پرورش فکری استان اردبیل به زودی آغاز می شود


عملیات اجرایی پردیس فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان استان اردبیل با توجه به قول مساعد مدیرعامل کانون پرورش فکری کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در نشست صمیمی با کودکان و نوجوانان برگزیده فراخوان های ملی و بین المللی با تأکید بر همکاری و تلاش همگانی برای پیشرفت جامعه، اظهار کرد: شناسایی و استفاده از استعدادهای کودکان موجب رشد جامعه می شود که لازم است در این راستا برنامه ریزی از دوران کودکی انجام شود.

وی با بیان اینکه تلاش کنیم فرد مؤثری در جامعه باشیم، افزود: کسب راه های مختلف رسیدن به موفقیت از جمله با مطالعه و الگوگیری از زندگی انسان های فرهیخته دارای اهمیت بوده چراکه لازمه پیشرفت و ترقی، داشتن انسان های موفق و خیرخواه در جامعه است.

استاندار اردبیل با اشاره به اقدامات ارزشمند کانون پرورش فکری در خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان، بیان کرد: عملیات اجرایی پردیس فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان استان اردبیل با توجه به قول مساعد مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، با هدف ارائه امکانات مناسب و سرویس های متنوع، ظرف چند هفته آینده آغاز می شود.

تجهیز مراکز کانون پرورش فکری استان اردبیل در دستور کار است عاملی ادامه داد: تجهیز مراکز کانون پرورش فکری استان اردبیل بر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی پردیس کانون پرورش فکری استان اردبیل به زودی آغاز می شود

عملیات اجرایی پردیس کانون پرورش فکری استان اردبیل به زودی آغاز می شود