مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 15:202024-01-18بين الملل

جروزالم پست: طولانی شدن جنگ آینده شغلی سربازان اسراییل را تهدید کرد


روزنامه عبری زبان اعلام کرد که صدها هزار سرباز ذخیره، با اعزام به جنگ، یا کار خود را از دست داده اند یا شرکت شان را به دلیل انباشت بدهی منحل کرده اند و نسبت به آینده نامعلوم خود نگران هستند.

- گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس: طولانی شدن جنگ غزه به ورشکستگی ام منجر شد این را یک سرباز ذخیره حاضر در جنگ غزه به جروزالم پست گفته است.

این روزنامه صهیونیستی آورده است: فراخوان حدود 350 هزار سرباز ذخیره به جنگ  باعث شد تعدادی از آنها شغل خود را از دست بدهند و شرکت های مابقی آنها هم به دلیل انباشته شدن بدهی و کم شدن شدید فروششان دچار خسارت شدید شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجروزالم پست، گال اناف، یک سرباز ذخیره که از همان آغاز به جنگ اعزام شده، به دلیل فشارهای مالی ناشی از طولانی شدن حضورش در جمع نیروهای ذخیره و فشارهای مالی بر شرکت خود، مجبور به اعلام انحلال آن شد؛ با وجود اینکه قبل از آن در شبکه های اجتماعی از دنبال کنندگانش خواسته بود شرایط مالی شرکت را درک و از وی حمایت کنند.

اناف، مالک شرکتی در تل آویو است که به مدت 9 سال یک فروشگاه مبلمان را اداره می کند، اما طولانی شدن خدمت سربازی اش شرکت را در آستانه فروپاشی قرار داد.

او اکنون میلیون ها شکل بدهی به بار آورده و پس از بازگشت از جنگ نیز با آینده ای مبهم مواجه است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جروزالم پست: طولانی شدن جنگ آینده شغلی سربازان اسراییل را تهدید کرد

جروزالم پست: طولانی شدن جنگ آینده شغلی سربازان اسراییل را تهدید کرد