مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:452024-01-15اجتماعي

رفع تصرف از اراضی ملی پناهگاه حیات وحش تالاب کانی برازان


مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: بیش از 8 هکتار از اراضی ملی پناهگاه حیات وحش تالاب بین المللی کانی برازان شهرستان مهاباد رفع تصرف شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: بیش از 8 هکتار از اراضی ملی پناهگاه حیات وحش تالاب بین المللی کانی برازان شهرستان مهاباد رفع تصرف شد.

سعید شهند افزود: با پیگیری های اداره کل حفاظت محیط زیست استان و همکاری نیروهای محترم انتظامی و اداره کل منابع طبیعی استان، طی حکم صادره از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مهاباد، 84 هزار و 634 متر مربع از اراضی ملی داخل پناهگاه حیات وحش تالاب بین المللی کانی برازان شهرستان مهاباد که توسط دو فرد متخلف تصرف شده بود، رفع تصرف و خلع ید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی، وی ادامه داد: تصرف و انتفاع شخصی از اراضی ملی در سراسر کشور ممنوع بوده و اداره کل حفاظت محیط زیست استان در چهارچوب اختیارات و وظایف حاکمیتی و نظارتی خود، اجازه هیچ گونه دخل و تصرف غیرمجاز در مناطق تحت مدیریت خود را نداده و نخواهد داد و با شدت و قاطعیت با متخلفین در این حوزه برابر قانون برخورد می کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف از اراضی ملی پناهگاه حیات وحش تالاب کانی برازان

رفع تصرف از اراضی ملی پناهگاه حیات وحش تالاب کانی برازان