مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 11:452024-01-03سياسي

حوزه رسانه باید محور فعالیت های فرهنگی باشد


استاندار مرکزی با اشاره به رونقی که در این دو سال در حوزه فعالیت های فرهنگی کشور انجام شده، گفت: یکی از ضعف های ما در دولت در زمینه رسانه است و لازم است تمامی کارگروه های هیات اندیشه ورز در این جهت حرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار از اراک، فرزاد مخلص الائمه صبح امروز در دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان مرکزی اظهار داشت: محور اصلی و خط مقدم حوزه رسانه و فضای مجازی است که همه کارگروه ها باید در بخش های دولتی این حوزه را حمایت کنند.

وی ضمن اشاره به کتاب فاطمه زهرا زه در نیام نوشته استاد کتانی نویسنده مسیحی لبانانی الاصل امریکایی اظهار کرد: از آن جا که این کتاب از طرف یک فرد مسیحی و  برای توده مردان و زنان در تمام اقشار نوشته شده  بسیار خواندنی است.

در این روزها که نیاز داریم مخاطبان عام به زن مسلمان به عنوان یک الگوی برتر نگاه کنند می توان از آن بهره برد.

  استاندار مرکزی ادامه داد: استاد سلیمان کتانی در این کتاب می گوید؛ فاطمه زهرا مقامی بالاتر از آن دارد که سندهای تاریخی و روایتی بدان اشاره کنند و گرامی تر از آن است که شرح حال گونه ها به جانب وی راهنما باشند.

مخلص الائمه در ادامه اشاره کرد: همه واقفیم که طی این دو سال مجموعه فعالیت های فرهنگی در حوزه زنان و دیگر حوزه ها چون جوانان در کشور و استان رونق خوبی پیدا کرده و کمتر هفته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه رسانه باید محور فعالیت های فرهنگی باشد

حوزه رسانه باید محور فعالیت های فرهنگی باشد