مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 16:002023-12-27اقتصادي

پیمودن مسیرهایی که منجر به تولید بومی شد


یک واحد صنعتی مورد حمایت طرح صنعت یار که به جمع شرکت های دانش بنیان شیراز پیوسته، در سطح کشور جزء معدود واحدهایی است که قطعات تحریمی صنعت نفت و گاز را به صورت بومی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، طرح صنعت یار با رویکرد رفع چالش های صنایع کوچک و متوسط و حمایت از آنان راه اندازی شد.

 خدماتی شامل عارضه یابی سریع و عارضه یابی عمیق صنایع در این طرح دیده شده که به گفته رییس سازمان بسیج مهندسین فارس، در این فرایند متخصصان کلینیک صنعت و معدن، در روند مشاوره هایی که معمولا رایگان انجام می شود، به عارضه یابی صنایع می پردازند که بر حسب نیاز صنایع و معادن، دو مسیر عارضه یابی سریع یا عارضه یابی عمیق انجام می شود.

در عارضه یابی سریع، مشکلاتی که صنایع در تعامل با دستگاه های دولتی دارند بررسی و رفع می شود و در عارضه یابی عمیق، نسخه پیچی، نیاز فناورانه صنعت، کسب و کار و همچنین کارشناسی انجام می شود که در این زمینه از ظرفیت شرکت های دانش بنیان نیز استفاده می شود.

پس از بررسی مشکل و عارضه یابی، ارائه تسهیلات انجام می شود که در این زمینه ارائه وام تا سقف 4 میلیارد تومانی به صاحبان صنایع کوچک و متوسط در طرح صنعت یار وجود دارد و تاکنون 58 واحد صنعتی تسهیلات دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمودن مسیرهایی که منجر به تولید بومی شد

پیمودن مسیرهایی که منجر به تولید بومی شد