مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 08:052023-12-28اقتصادي

افتتاح 15 زمین چمن مصنوعی و 5 مدرسه در خدابنده همزمان با سفر رییس جمهور به زنجان


همزمان با سفر رییس جمهور به استان زنجان 15 زمین چمن مصنوعی و 5 مدرسه در خدابنده افتتاح می شود.

- ایسنا/زنجان فرماندار خدابنده گفت: همزمان با سفر رییس جمهور به استان زنجان 15 زمین چمن مصنوعی و 5 مدرسه در خدابنده افتتاح می شود.

جواد تاراسی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به در پیش رو بودن سفر رییس جمهور به استان زنجان، اظهار کرد: با توجه به نزدیکی این سفر، در شهرستان خدابنده نیز پروژه های متعدی در همه عرصه ها آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه در رابطه با بحث راه اعم از احداث و روکش بیش از 110 میلیارد تومان کار انجام شده است، تصریح کرد: در حوزه راه یکی از مطالبات مردمی تعریض و دوبانده کردن جاده قیدار _ ابهر است که از سمت قیدار عملیات مربوط به این جاده آغاز شده است.

این مسئول با بیان اینکه سهم خدابنده از جاده قیدار _ ابهر 24 کیلومتر است، ادامه داد: در 10 کیلومتر از این جاده پیمان کار، فعالیت کرده و تا مرحله آسفالت رسیده است که در صورت تخصیص اعتبار می توانیم این پروژه را در سریع ترین زمان ممکن به سرانجام برسانیم.

فرماندار خدابنده در ادامه با بیان اینکه سال گذشته 10 مورد و امسال نیز 15 مورد چمن مصنوعی در شهرستان تکمیل شده و آماده افتتاح است، تصریح کرد: برای این 15 چمن حدود 30 میلیارد هزینه شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 15 زمین چمن مصنوعی و 5 مدرسه در خدابنده همزمان با سفر رییس جمهور به زنجان

افتتاح 15 زمین چمن مصنوعی و 5 مدرسه در خدابنده همزمان با سفر رییس جمهور به زنجان