مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 09:402024-01-03حوادث

2 فوتی و 4 مصدوم در تصادفات درون شهری اصفهان


رییس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از فوت 2 نفر در تصادفات درون شهری اصفهان خبر داد.

- محسن بگدلی، رییس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به تصادف و برخورد یک دستگاه پژو 405 با درخت در اتوبان شهید چمران اظهار داشت: ساعت 21 و 45 دقیقه شامگاه سه شنبه تصادف و محبوسی سرنشینان یک دستگاه پژو 405 با درخت در اتوبان شهید چمران به آتش نشانی اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله اکیپ ایستگاه 6 به همراه خودرو حامل تجهیزات نجات به محل حادثه اعزام شدند، گفت: در این حادثه یک دستگاه پژو 405 به همراه چهار سرنشین به شدت با جداول و درختان وسط خیابان برخورد کرده و هر چهار سرنشین در خودرو محبوس و گرفتار شده بودند.

  بگدلی افزود: با حضور آتش نشانان هر چهار سرنشین محبوس شده با استفاده از تجهیزات نجات و ست هیدرولیک از خودرو خارج شدند ولی یکی از سرنشینان که جوانی مذکر حدودا 36 ساله بود در همان لحظات ابتدایی و به دلیل شدت جراحات در دم جان باخته بود و سه نفر دیگر دچار مصدومیت شدید شده بودند.

رییس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بیان کرد: یک نفر فوتی پس از تایید عوامل اورژانس، تحویل عوامل انتظامی شد و سه نفر دیگر، پس از اقدامات اولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 فوتی و 4 مصدوم در تصادفات درون شهری اصفهان

2 فوتی و 4 مصدوم در تصادفات درون شهری اصفهان