مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 19:102023-12-27سياسي

امهال تسهیلات کشاورزی پیگیری شود


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: امهال تسهیلات کشاورزی پیگیری شود چراکه کشاورزان اگر دچار ضرر و زیان شوند ناچار به شهرها مهاجرت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حجت الاسلام احمدحسین فلاحی عصر امروز در سفر قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی به استان همدان در جلسه تبیین الگوی کشت در سالن شهرداری قهاوند اظهار کرد: ظرفیت مرکز تحقیقات کشاورزی در استان ها از سوی وزارت جهاد کشاورزی باید بیشتر دیده شود به طور مثال در چهارمحال و بختیاری ساختمان بزرگ مرکز تحقیقات خاک می خورد.

وی با بیان اینکه این مهم باید مورد استفاده قرار گیرد و با جدیت بیشتری در دستور کار باشد افزود: مراکز تحقیقات فرصتی برای تولید علم محور محسوب می شوند.

  نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر یادآور شد: به بحث الگوی کشت به ویژه در مناطق خشک و نیمه خشک باید بیش از گذشته پرداخته شود.

  وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مهاجرت در شهرستان همدان و روستاهای اطراف افزایش یافته است تصریح کرد: این رقم 15 درصد روستانشین و 85 درصد شهرنشین ثبت شده است.

  فلاحی با اشاره به ضرورت اجرای با قوت طرح الگوی کشت گفت: کشاورزان در این حوزه توجیه شوند اگرچه این مهم باید از طریق وزارتخانه پیگیری شود، چراکه جهاد کشاورزی با 50 درصد ظرفیت خدمات ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امهال تسهیلات کشاورزی پیگیری شود

امهال تسهیلات کشاورزی پیگیری شود