مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 09:252023-12-29سياسي

24 مصوبه در سفر یک روزه استاندار فارس به فیروزآباد


استاندار فارس در دور دوم سفر شهرستانی خود به فیروزآباد ، به منظور بازدید از پروژه های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، زیربنایی و درمانی، 24 مصوبه جدید به همراه داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، محمدهادی ایمانیه در سفر یک روزه به فیروزآباد پس از شرکت در جلسه شورای اداری استان در شهرستان در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در سفر نخست به شهرستان فیروزآباد 17 مصوبه داشته که خوشبختانه 70 درصد آن اجرایی شده و امروز هم که در خدمت مدیران کل استان بوده تصمیمات لازم برای اجرایی شدن 30 درصد باقی مانده گرفته شد تا به زودی اجرا شود.

وی اضافه کرد: یکی از مهم ترین پروژه های استان فارس راه شیراز- کوار- فیروزآباد- فراشبند- جم و عسلویه بوده که خوشبختانه با قوت در حال انجام کار است که در صورتی که با همین سرعت کار پیش رود، امید است در هفته دولت سال آینده این پروژه حداقل تا فیروزآباد به بهره برداری رسد.

استاندار فارس ادامه داد: در سفر اخیر دولت به استان فارس 800 میلیارد تومان اختصاص به این جاده داده شد که امید است با این تامین اعتبار هرچه زودتر شاهد بهره برداری این جاده باشیم.

ایمانیه با اشاره به راه روستای آبگل میمند به خفر که یکی از مطالبات مردم بخش میمند بوده اضافه کرد: این راه هم امروز مصوب شد و این پروژه هم از میمند و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 مصوبه در سفر یک روزه استاندار فارس به فیروزآباد

24 مصوبه در سفر یک روزه استاندار فارس به فیروزآباد