مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 18:152024-01-01سياسي

سعید جلیلی: همه نگرانی امروز تمدن غرب و سلطه آن، ملت ایران است


به مناسبت گرامی داشت هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، همایش بصیرت و اخلاص با حضور سعید جلیلی، نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در سالن اجتماعات شهید آوینی دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران برگزار شد.

- ایسنا/مازندران به مناسبت گرامی داشت هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، همایش بصیرت و اخلاص با حضور سعید جلیلی، نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در سالن اجتماعات شهید آوینی دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران برگزار شد.

سعید جلیلی نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی امروز، 11 دی ماه در همایش بصیرت و اخلاص گفت: علت اهمیت و عظمت سردار سلیمانی این است که مکتبی را پیش رو گرفت که محاسبات جدید و متفاوتی رقم زده که با آن، محاسبات رقبا را بر هم زد.

این مکتب است که اندیشه و تمدن مقاومت را امتداد می دهد، اندیشه ای که ریشه و مبنا دارد.

جلیلی اظهار کرد: امروز ملت ما در این نقطه تاریخی، یک حرکت بزرگ را با افتخار شروع کرد و توانست بسیاری از موانع را با قدرت پشت سر بگذارد.

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی یادآور شد: کسانی که سردمدار آزادی در جهان هستند و خود را مهد آن می نامند خودشان سرکوب کننده و محدودکننده آزادی مردم و جوامع مختلف در جهان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید جلیلی: همه نگرانی امروز تمدن غرب و سلطه آن، ملت ایران است

سعید جلیلی: همه نگرانی امروز تمدن غرب و سلطه آن، ملت ایران است