مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 08:102023-12-30اقتصادي

‍ زمین های مسکونی احتکار شده در ابهر شناسایی می شود


با ابلاغ بخشنامه وزارت راه و شهرسازی در زمینه احتکار زمین هایی که کاربری مسکونی دارد و مالکان به هر عنوان به شهرداری جهت تفکیک زمین ها مراجعه نمی کنند، - ایسنا/زنجان رییس شورای شهر ابهر گفت: با ابلاغ بخشنامه وزارت راه و شهرسازی در زمینه احتکار زمین هایی که کاربری مسکونی دارد و مالکان به هر عنوان به شهرداری جهت تفکیک زمین ها مراجعه نمی کنند، شناسایی می شود.

سعید بهاوری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ابلاغ بخشنامه وزارت راه وشهرسازی در زمینه احتکار زمین هایی که کاربری مسکونی دارد و مالکان به هر عنوان به شهرداری جهت تفکیک زمین ها مراجعه نمی کنند، اظهار کرد: این بخش نامه شهرداری را مکلف کرده که نسبت به شناسایی ملک های مذکور اقدام کند.

وی با بیان اینکه با توجه به این بخشنامه شهرداری مکلف است به مالک این زمین ها اخطار دهد که حداکثر ظرف شش ماه به شهرداری مراجعه و نسبت به تفکیک زمین خود اقدام کنند، افزود: در صورت اقدام نکردن مالک به هر عنوان، شهرداری طبق قانون و مدارک مندرجه می تواند نسبت به تغییر کاربری این زمین ها از مسکونی به سایر کاربری هایی که مدنظر شهرداری ها باشد اقدام کند.

این عضو شورای شهر ابهر با توضیح اینکه این اقدام گامی در راستای پیشگیری از احتکار زمین و کاهش قیمت زمین مسکن و ساختمان است، ادامه داد: با توجه به همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ زمین های مسکونی احتکار شده در ابهر شناسایی می شود

‍ زمین های مسکونی احتکار شده در ابهر شناسایی می شود