مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 17:402024-01-03سياسي

حسن پور: سرویس های جاسوسی اسراییل مشوق اصلی عملیات تروریستی کرمان هستند


عضو مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه سرویس های جاسوسی اسراییل غاصب مشوق اصلی این عملیات تروریستی هستند، گفت: اسراییل غاصب و سردمداران استکبار جهانی به دنبال این هستند که حواس مردم را از موفقیت هایی که رزمندگان غزه به دست آوردند منحرف کنند.

- عضو مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه سرویس های جاسوسی اسراییل غاصب مشوق اصلی این عملیات تروریستی هستند، گفت: اسراییل غاصب و سردمداران استکبار جهانی به دنبال این هستند که حواس مردم را از موفقیت هایی که رزمندگان غزه به دست آوردند منحرف کنند.

شهباز حسن پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حادثه تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان جریان برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: این اقدام ددمنشانه باعث به خاک و خون کشیدن جمعی از مردم بی دفاع و زنان و کودکان شده است.

به گفته وی، سرویس های جاسوسی اسراییل غاصب مشوق اصلی این عملیات تروریستی هستند.

نماینده سیرجان ادامه داد: بعد از وقوع این حادثه، مردم همیشه در صحنه کرمان به کمک مجروحین رفته و اکنون شهر کرمان در وضعیت عادی قرار دارد.

حسن پور در تحلیلی از علت وقوع این عملیات تروریستی گفت: اسراییل غاصب و سردمداران استکبار جهانی به دنبال این هستند که حواس مردم را از موفقیت هایی که رزمندگان غزه به دست آوردند منحرف ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن پور: سرویس های جاسوسی اسراییل مشوق اصلی عملیات تروریستی کرمان هستند

حسن پور: سرویس های جاسوسی اسراییل مشوق اصلی عملیات تروریستی کرمان هستند