مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:302024-01-17سياسي

عمویی: انتظار می رود با همکاری طرف عراقی به اهداف توافق امنیتی برسیم


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران معاهده امنیتی را با هدف تامین امنیت داخلی کشور در حاشیه مرزهای غربی با طرف غربی امضاء کرد که انتظار می رود با همکاری طرف های غربی به اهداف توافق امنیتی دست پیدا کنیم.

- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران معاهده امنیتی را با هدف تامین امنیت داخلی کشور در حاشیه مرزهای غربی با طرف غربی امضاء کرد که انتظار می رود با همکاری طرف های غربی به اهداف توافق امنیتی دست پیدا کنیم.

ابوالفضل عمویی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به عملیات موشکی سپاه گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران علیه مقر نیروهای تکفیری در شمال شرق سوریه و مقرهای وابسته به موساد در اقلیم شمال عراق اقدامی برای دفاع از خود و حمایت از امنیت ملی بوده است.

وی اضافه کرد: ما به حاکمیت کشورهای مستقل احترام می گذاریم اما موضوع امنیت ملی موضوعی نیست که درباره آن مسامحه کنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اخیرا شاهد چند اقدام تروریستی در کشورمان بودیم، اطلاعات دقیق نشان می دهد این اقدامات توسط نیروهای تکفیری و هدایت نیروهای صهیونیستی انجام شده است لذا جمهوری اسلامی ایران برای خود این حق را قائل بود که در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمویی: انتظار می رود با همکاری طرف عراقی به اهداف توافق امنیتی برسیم

عمویی: انتظار می رود با همکاری طرف عراقی به اهداف توافق امنیتی برسیم