مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 15:252024-01-13سياسي

انتقاد خضریان از انتصاب اخیر مدیرعامل یکی از پتروشیمی های زیرمجموعه وزارت کار


رییس هیأت تحقیق و تفحص از شستا از انتصاب اخیر مدیرعامل یکی از پتروشیمی های ذیل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتقاد کرد.

- رییس هیأت تحقیق و تفحص از شستا از انتصاب اخیر مدیرعامل یکی از پتروشیمی های ذیل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان با انتقاد از انتصاب اخیر مدیرعامل یکی از پتروشیمی های ذیل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: متأسفانه این فرد که از مدیران متخلف در دوران دولت سابق بوده و موارد تخلفش هم به مسئولان مربوطه در دولت منتقل شده، با برقراری ارتباطاتی توانسته اعتماد یکی از مسئولان نهاد ریاست جمهوری را به خود جلب کرده و در حوزه پتروشیمی به صورت آسانسوری و بدون داشتن تخصص لازم رشد کند.

رییس هیأت تحقیق و تفحص از شستا ادامه داد: با توجه به ضرورت انتقال مستندات تخلفات به مسئولان دولتی و پیش فرض عدم اطلاع ایشان از موضوع، در اواسط آبان ماه سال جاری طی جلسه ای با حضور آقای مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، درباره عملکرد مدیرعامل تازه منصوب شده یکی از شرکت های پتروشیمی صحبت کردم که این فرد در دوران دولت گذشته در یکی از شرکت های ذیل شستا مسئولیت داشته است.

در این جلسه ضمن ارائه مستندات در حضور همان فرد نسبت به انتصاب او به عنوان عضو هیئت مدیره این شرکت پتروشیمی هشدار دادیم چو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد خضریان از انتصاب اخیر مدیرعامل یکی از پتروشیمی های زیرمجموعه وزارت کار

انتقاد خضریان از انتصاب اخیر مدیرعامل یکی از پتروشیمی های زیرمجموعه وزارت کار