مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:452024-01-07سياسي

مهلت ارسال آثار به مهرواره قصه گویی «یک قصه دو قلو» یزد تمدید شد


مهلت ارسال آثار به اولین مهرواره قصه گویی «یک قصه دو قلو» که با موضوع «خانواده و جوانی جمعیت» در یزد برگزار می شود، تا پایان دی ماه جاری تمدید شد.

- مهلت ارسال آثار به مهرواره قصه گویی یک قصه دو قلو یزد تمدید شد ایسنا/یزد مهلت ارسال آثار به اولین مهرواره قصه گویی یک قصه دو قلو که با موضوع خانواده و جوانی جمعیت در یزد برگزار می شود، تا پایان دی ماه جاری تمدید شد.

به دنبال استقبال علاقمندان به حوزه قصه گویی، مهلت ارسال آثار به اولین مهرواره قصه گویی یک قصه دو قلو که قبلاً دوازدهم دیماه اعلام شده بود، تا پایان ماه جاری تمدید شد.

محوریت این مهرواره موضوع خانواده و جوانی جمعیت است و قرار است در بخش های قصه گویان 4 تا 6 سال با قصه های 90 ثانیه ای، قصه گویان 7 تا 12 سال شامل قصه های 90 ثانیه ای، پنج دقیقه ای و قصه گویی بلند صحنه ای و همچنین قصه گویان 13 سال به بالا در بخش های 90 ثانیه ای، پنج دقیقه ای، قصه گویی بلند صحنه ای، پادکست و داستان نویسی برگزار شود.

بنا بر اعلام دبیرخانه، زمان برگزاری این مهرواره نیز از 26 دیماه به ایام الله دهه فجر امسال جابجا شده است.

به گفته ی سکینه قیصری دبیر اجرایی این مهرواره، بی شک جهان تعلیم و تربیت همیشه مدیون قصه و قصه گویی بوده و خواهد ماند چرا که بیان حقایق و معارف این جهان در لباس روایت، شیرین ترین و ماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به مهرواره قصه گویی «یک قصه دو قلو» یزد تمدید شد

مهلت ارسال آثار به مهرواره قصه گویی «یک قصه دو قلو» یزد تمدید شد