مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 15:212023-12-29سياسي

وعده های کذب نامزدهای انتخاباتی موجب بیزاری مردم می شود


نامزدهای انتخابات برای مشارکت گسترده مردم، شورآفرینی کنند اما وعده کذب ندهند چراکه موجب بیزاری مردم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام وعد مرادبیگی امام جمعه موقت ایلام در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه در جریان 9 دی ماه ولایتمداری و بصیرت مردم ایران به رخ جهان و دشمنان کشیده شد و آنها زمین گیر و مایوس شدند، افزود: مردم ایلام در جریان فتنه 88 پیشتاز در بصیرت و ولایتمداری بودند و در 8 دی ماه در پشتیبانی از ولایت فقیه و اعلام برائت از فتنه گران راهپیمایی کردند.

وی افزود: شهیدالقدس براساس ولایتمداری و بصیرت، در میدان جنگ و عمل در مقابل دشمن می ایستاد و توصیه سردار دل ها به همه این بود که اگر می خواهید عاقبت به خیر شوید، عاقبت به خیری شما در گروی تبعیت از حکیم فرزانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت ایلام یادآور شد: تا این بصیرت و ولایتمداری در بین ملت و کشور ما وجود دارد، دشمن نمی تواند در برابر ملت ایران قد علم کند، همین بصیرت و ولایتمداری است که در بحران هایی که در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی به وجود آمد، جلوی توطئه های دشمنان را گرفته است.

  وی با تاکید بر اینکه عاشورا و مهدویت 2 بال پیوسته به اصل ولایت فقیه است، تصریح کرد: دشمنان در جریان اغتشاشات و در فتنه 88 دشمنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های کذب نامزدهای انتخاباتی موجب بیزاری مردم می شود

وعده های کذب نامزدهای انتخاباتی موجب بیزاری مردم می شود