مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 00:152023-12-26سياسي

تشکیل شعب ویژه حمایت از آمرین به معروف در دادگستری لرستان


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان از اختصاص شعب ویژه برای حمایت از آمرین به معروف در استان خبر داد و گفت: مقرر شد دادگستری لرستان در حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر شعب ویژه ای را در سراسر استان اختصاص دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، یونس مهدوی نیا شامگاه سه شنبه در حاشیه جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: امروز سومین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با هدف ساماندهی و شبکه سازی ستادهای شهرستانی و بهبود بسترهای قانونی در حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر برگزار شد.

وی بر بالابردن سطح آگاهی عمومی و تخصصی نسبت به فریضتین امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان از اختصاص شعب ویژه برای حمایت از آمرین به معروف در استان خبر و ادامه داد: در این جلسه مقرر شد دادگستری لرستان در حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر شعب ویژه ای را در سراسر استان اختصاص دهد.

مهدوی نیا بیان داشت: همچنین مقرر شد به منظور بالابردن سطح آگاهی فریضتین، دستگاه های حاکمیتی، مراکز آموزشی و دانشگاه ها عهده دار وظایفی شوند و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تا به نتیجه رسیدن مصوبات نظارت کافی را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شعب ویژه حمایت از آمرین به معروف در دادگستری لرستان

تشکیل شعب ویژه حمایت از آمرین به معروف در دادگستری لرستان