مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 20:102023-12-25اقتصادي

جمع آوری تابلوهای سیار و رفع سد معبر در جزیره قشم اجرا می شود


سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز اجرای طرح جمع آوری تابلوهای سیار و رفع سد معبر در سطح جزیره قشم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد پورعلی سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم امروز با اعلام این مطلب، اظهار کرد: اجرای طرح جمع آوری تابلوهای سیار و رفع سد معبر در جزیره قشم سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز اجرای طرح جمع آوری تابلوهای سیار و رفع سد معبر در سطح جزیره قشم خبر داد.

  وی افزود: براساس ماده 55 قانون شهرداری ها سد معابر عمومی و اشغال پیاده روها ممنوع است و در همین راستا ماموران اجرایی سد معبر این مدیریت نسبت به رفع موانع، جمع آوری تابلوها و بنرهای غیر مجاز از سطح شهر اقدام می کنند.

سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم  با توجه به اخطارهای ماموران واحد تخلفات و سد معبر این مدیریت متاسفانه برخی از شهروندان بدون مجوز اقدام به نصب بنر، تابلوی تبلیغاتی و تجاوز به حریم پیاده رو می کنند که این اقدام علاوه بر اخلال در عبور و مرور و خدشه به منظر زیبایی شهر، موجب تضییع حقوق دیگران می شوند.

  پور علی تاکید کرد: توقف وانت بارها و دستفروشان در حاشیه معابر و به خصوص بزرگراه ها، علاوه بر اخلال در ترافیک، از موارد مؤ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری تابلوهای سیار و رفع سد معبر در جزیره قشم اجرا می شود

جمع آوری تابلوهای سیار و رفع سد معبر در جزیره قشم اجرا می شود