مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 22:552024-01-14سياسي

عرضه 8عنوان کتاب جدید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مخاطبان جهان عرب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان ترجمه عربی 8 عنوان کتاب جدیدالانتشار مقام معظم رهبری را با عناوین عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی اسلامی، - هشت عنوان کتاب جدیدالانتشار رهبر انقلاب اسلامی به زبان عربی در لبنان منتشر شد و در اختیار مخاطبان جهان عرب قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان ترجمه عربی 8 عنوان کتاب جدیدالانتشار مقام معظم رهبری را با عناوین عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی اسلامی، الگوی زن، زن و خانواده، جایگاه و مسائل زنان در فرهنگ اسلام و تجدد، دو امام مجاهد، گفتاری در باب صبر، حماسه امام سجاد علیه السلام و قرارگاه های فرهنگی منتشر کرد.

عناوین و مضمون کتاب های مورد اشاره به شرح زیر است: ** عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی اسلامی العفاف و الحجاب بعد از انقلاب شاهد برخورد های افراطی و تفریطی در زمینه حجاب و عفاف بوده ایم.

بسیاری از حرکت هایی که در این زمینه صورت گرفته است، برخوردهای، ظاهری، سطحی، احساسی، موردی، مقطعی، دفعی و ضربتی بوده است.

در حالی که حجاب، مقوله ای فرهنگی است و هرگونه اشاعه و تصمیم گیری و تبلیغ درباره آن و در مورد آن، باید تدریجی، مستمر، عمیق، همه جانبه و مدبرانه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 8عنوان کتاب جدید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مخاطبان جهان عرب

عرضه 8عنوان کتاب جدید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مخاطبان جهان عرب