مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 10:402024-01-01فرهنگي

«چند شب» به تالار رودکی برگشت/ آغاز دوباره یک رویداد بعد از چهارسال سکوت


پروژه موسیقایی «چند شب» بعد از چهارسال توقف، فصل جدید فعالیت های خود را از روز 20 دی ماه سال جاری با برگزاری چند کنسرت از هنرمندان شاخص موسیقی ایرانی در تالاررودکی تهران آغاز می کند.

- چند شب به تالار رودکی برگشت/ آغاز دوباره یک رویداد بعد از چهارسال سکوت پروژه موسیقایی چند شب بعد از چهارسال توقف، فصل جدید فعالیت های خود را از روز 20 دی ماه سال جاری با برگزاری چند کنسرت از هنرمندان شاخص موسیقی ایرانی در تالاررودکی تهران آغاز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فصل سیزدهم پروژه موسیقایی چند شب پس از مدت ها وقفه در برگزاری این رویداد، طی روزهای 20، 21 و 22 دی ماه سال 1402 به میزبانی تالار رودکی تهران برگزار می شود.

در فصل سیزدهم این پروژه تعدادی از نوازندگان برگزیده و شناخته شده موسیقی ایرانی در قالب کنسرت های تکنوازی، دونوازی و سه نوازی سازهای ایرانی به اجرای برنامه می پردازند.

افشین معصومی (تهیه کننده و مدیر برگزاری پروژه موسیقایی چندشب ) با اشاره به برگزاری این رویداد پس از مدت ها تعطیلی توضیح داد: پس از برگزاری دوره دوازدهم پروژه موسیقایی چند شب که در آذرماه سال 1398 برگزار شد، این بار بسیار خوشحالیم که پس از چهار سال سکوت و توقف این پروژه، باردیگر میزبان هنرمندان و مخاطبان فهیم موسیقی در قالب دوره سیزدهم خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چند شب» به تالار رودکی برگشت/ آغاز دوباره یک رویداد بعد از چهارسال سکوت

«چند شب» به تالار رودکی برگشت/ آغاز دوباره یک رویداد بعد از چهارسال سکوت