مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 19:562024-01-15اقتصادي

تکمیل جاه مرگ لارستان؛ شاید دو سه سالی دیگر!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، مشاور اجرایی معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور در بازدید از محور لار-بستک و لار-بندرعباس که با حضور مدیرکل ساخت و توسعه راه های منطقه جنوب و مدیرکل راه و شهرسازی لارستان صورت گرفت اظهار داشت: در سال های گذشته، بیشترین وضعیت اعتباری و هزینه ای که داشتیم را در محدوده لارستان انجام دادیم، یعنی اعتباراتِ اختصاص یافته به لارستان، هم از حوزه استان فارس بیشتر بوده و هم از استان هرمزگان.

غلامرضا سقندلی گفت: در سه سال اخیر، عملیات اجرایی لار به جهرم و لار به هرمزگان، با عملکرد خوبی همراه بوده است؛ البته توان اجرایی مان حداقل 10 تا 20 برابر می تواند بیشتر از این باشد.

وی افزود: راهسازی هزینه دارد، ما درآمد خاصی نداریم که از قسمتی برداریم و به اینجا اولویت دهیم، ما موظفیم بر اساس پولی که سازمان برنامه و بودجه برای ما تخصیص می دهد و مصوبه پیوست یک قانون بودجه است، کار را انجام دهیم.

مشاور اجرایی معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور گفت: در شرایط فعلی، 85 میلیارد تومانی که در پیوست قانون بودجه برای این محور تخصیص داده شده بود برابر با سه کیلومتر راهسازی است.

هر کیلومتر باند دوم محور جهرم-لار-بندرعباس بالای 30 میلیارد تومان برای ما هزینه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل جاه مرگ لارستان؛ شاید دو سه سالی دیگر!

تکمیل جاه مرگ لارستان؛ شاید دو سه سالی دیگر!