مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:102024-01-14سياسي

نخستین جشنواره اعطای نشان مقاومتی گلستان برگزار می شود


فرماندار گرگان با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «هم عزت ملی و هم گره گشایی فعلی» است، عنوان کرد: ایرانِ امروز به سبب پیشرفت های بسیاری که در بسترها و زمینه های متفاوت داشته تأثیرپذیری اندکی از تحریم ها دارد.

- ایسنا/گلستان فرماندار گرگان با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری هم عزت ملی و هم گره گشایی فعلی است، عنوان کرد: ایرانِ امروز به سبب پیشرفت های بسیاری که در بسترها و زمینه های متفاوت داشته تأثیرپذیری اندکی از تحریم ها دارد.

اسماعیل نادری در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان اینکه اقتصاد مقاومتی هم عزت ملی است و هم گره گشایی فعلی، اظهار کرد: این جمله را از بیانات رهبر انقلاب که فرموده اند اقتصاد مقاومتی چون متکی به ظرفیت های داخلی است و اگر به معنای واقعی اجرا شود، هم عزت و هم نیازهای کشور را تأمین می کند وام گرفته و همه نیرو و توان خود را برای عملی کردن آن بسیج می کنیم.

وی از برگزاری نخستین جشنواره اعطای نشان مقاومتی استان گلستان خبر داد و افزود: جشنواره مذکور چهار هدف را پیگیری می کند که یکی از این اهداف، طرح الگوی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات بوده و با بررسی و ارزیابی های انجام شده در بیش از 30 واحد صنعتی در این دوره 15 واحد برای گرفتن نشان درجه یک و درجه دو انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره اعطای نشان مقاومتی گلستان برگزار می شود

نخستین جشنواره اعطای نشان مقاومتی گلستان برگزار می شود