مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 22:302024-01-09سياسي

9 هزار و 497 نفر از داوطلبان به رد صلاحیت خود اعتراض کردند


مهلت 3 روزه شکایت از نظر هیئت های نظارت ساعاتی قبل به پایان رسید و 9 هزار و 497 نفر از داوطلبانی که در مرحله قبل به هر دلیل صلاحیت آنها مورد تایید قرار گرفته نشده بود، - هادی طحان نظیف: مهلت 3 روزه شکایت از نظر هیئت های نظارت ساعاتی قبل به پایان رسید و 9 هزار و 497 نفر از داوطلبانی که در مرحله قبل به هر دلیل صلاحیت آنها مورد تایید قرار گرفته نشده بود، اعتراض خود را در سامانه داوطلب ثبت کردند.

  سخنگوی شورای نگهبان با اعلام این خبر که مهلت 3 روزه داوطلبان برای شکایت نسبت به نظر هیئت های نظارت ساعاتی پیش به پایان رسید، گفت: در مجموع 9 هزار و 497 نفر از داوطلبان به رد صلاحیت خود اعتراض کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در جریان ارتباط تلفنی با پخش اخبار سراسری شبکه یک درباره تعداد داوطلبانی که نسبت به رد صلاحیت خود اعتراض کرده اند گفت: مهلت 3 روزه شکایت از نظر هیئت های نظارت ساعاتی قبل به پایان رسید و 9 هزار و 497 نفر از داوطلبانی که در مرحله قبل به هر دلیل صلاحیت آنها مورد تایید قرار گرفته نشده بود، اعتراض خود را در سامانه داوطلب ثبت کردند.

  وی افزود: بعد از بررسی صلاحیت داوطلبان در مرحله هیئت های اجرایی و هیئت های نظارت، هم اکنون نوبت به شورای نگهبان است که اعتراضات را بررسی کند و به عنوان مرجع تجدید نظر نهایی، ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 هزار و 497 نفر از داوطلبان به رد صلاحیت خود اعتراض کردند

9 هزار و 497 نفر از داوطلبان به رد صلاحیت خود اعتراض کردند