مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:502023-12-24حوادث

کشف 137 کیلو تریاک از یک قاچاقچی در شازند


جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف 137 کیلو و 350 گرم تریاک در عملیات توقیف یک دستگاه خودروی سواری در شازند خبر داد و گفت: قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

- سرهنگ احمد رضا چگنی در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان شازند با اقدامات اطلاعاتی خود از جاسازی و انتقال مقادیر قابل توجهی تریاک از سوی یک قاچاقچی عمده مواد مخدر مطلع شده و برنامه ریزی عملیاتی لازم را با هماهنگی قضایی برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.

وی اظهار کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس ایست بازرسی توره - شازند، فرد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال مواد مخدر از جنوب کشور به سمت یکی از استان های مرکزی است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: خودروی قاچاقچی شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شازند متوقف شد.

سرهنگ چگنی با اشاره به دستگیری متهم بیان کرد: در بازرسی از خودرو، 137 کیلو و350 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پلیس، وی در پایان افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 137 کیلو تریاک از یک قاچاقچی در شازند

کشف 137 کیلو تریاک از یک قاچاقچی در شازند