مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:102024-01-17اقتصادي

هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش «ایران قم» افتتاح شد


هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش ایران قم طی مراسمی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قم افتتاح شد.

- هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش ایران قم افتتاح شد ایسنا/قم هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش ایران قم طی مراسمی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قم افتتاح شد.

جواد شعبانزاده رییس انجمن صنفی کفش ماشینی استان قم در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش ایران قم که شامگاه گذشته برگزار شد، بیان کرد: 711 شرکت و تولیدکننده از استان های مختلف کشور برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده بودند که به خاطر محدودیت فضا، 400 شرکت توانمندی های خود را در این نمایشگاه در معرض بازدید قرار داده اند.

وی اظهار کرد: پیش بینی می شود طی برگزاری این نمایشگاه هزار تاجر و فعال اقتصادی خارجی در کنار 30 هزار تولیدکننده و علاقه مند از شهرهای مختلف ایران از این نمایشگاه بازدید می کنند.

رییس انجمن صنفی کفش ماشینی استان قم ادامه داد: همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، طرح اهدای کفش به مناسبت عید نوروز برای توزیع در بین نیازمندان توسط خیرین و تولید کنندگان به اجرا در خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش «ایران قم» افتتاح شد

هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش «ایران قم» افتتاح شد