مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 15:302024-01-16ورزشي

ضرر هنگفت عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با پس دادن پاداش 20 هزار دلاری!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پاداش 20 هزار دلاری اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال بابت پیروزی تیم ملی کشورمان در جام جهانی 2022 روسیه مقابل ولز، - ضرر هنگفت عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با پس دادن پاداش 20 هزار دلاری! عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال به خاطر بازگرداندن پاداش پیروزی مقابل ولز ضرر هنگفتی را متحمل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، پاداش 20 هزار دلاری اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال بابت پیروزی تیم ملی کشورمان در جام جهانی 2022 روسیه مقابل ولز، بحثی بود که در یک سال اخیر انتقادات زیادی به اعضای این هیات رییسه شد.

این موضوع در کنار حواله خودرو ملی پوشان در یک سال اخیر حواشی زیادی را به وجود آورد که با حساسیت نهاد های نظارتی همراه شد.

در نهایت نیز با دستور های صادر شده، به اعضای هیات رییسه اعلام شد باید پاداش های خود را بازگردانند.

ضمن اینکه پیش از شروع جام ملت ها فدراسیون فوتبال نامه ای را از سازمان بازرسی دریافت کرد که به جز بازیکنان و اعضای کادرفنی، هیچکس حق دریافت پاداش بابت این مسابقات را ندارد.

مهدی تاج از همان آغاز منتشر شدن خبر پرداخت پاداش 20 هزار دلاری به اعضای هیات رییسه اعلام کرد ریالی بابت پیروزی مقابل ولز پاداش نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر هنگفت عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با پس دادن پاداش 20 هزار دلاری!

ضرر هنگفت عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با پس دادن پاداش 20 هزار دلاری!