مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:302023-12-26اقتصادي

پایش مصرف گاز در بیش از 3000 مرکز دولتی و عمومی چهارمحال و بختیاری


مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای طرح پایش مصرف گاز در دستگاه های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی استان تا کنون لوازم گرمایشی 3 هزار و 119 مرکز پایش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، جهانبخش سلیمیان گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام سرد سال و لزوم صرفه جویی مشترکین در مصرف گاز طبیعی، شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از ابتدای آذر ماه اقدام به پایش مصرف تمامی سازمان ها، ادارات و مراکز دولتی و عمومی، مساجد، حسینیه ها و مدارس استان کرده که در این ارتباط تا کنون 3 هزار و 119 مرکز پایش شده است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح مذکور در راستای اجرایی کردن بخشنامه وزارت نفت و دستورالعمل ابلاغی از شرکت ملی گاز ایران انجام شده است.

وی با اشاره به انجام بازدیدهای ادواری توسط تیم های کارشناسی شرکت گاز، افزود: رعایت دمای 18 درجه سانتی گراد در فضای داخلی و  فضاهای عمومی و سرپوشیده در فرآیند بازدیدها مورد تاکید است.

سلیمیان تصریح کرد: در صورت مشاهده و رعایت نکردن موارد مندرج در بخش نامه اخطاریه برای اماکن تحت پوشش صادر می شود که بر این اساس تا کنون به 96 سازمان یا اداره اخطار قطع به منظور کاهش مصرف و تنظیم دمای رفاه در ساختمان داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش مصرف گاز در بیش از 3000 مرکز دولتی و عمومی چهارمحال و بختیاری

پایش مصرف گاز در بیش از 3000 مرکز دولتی و عمومی چهارمحال و بختیاری