مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:402024-01-02ورزشي

بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی در قم تجلیل شدند


5 بانوی ستایشگر اهل بیت(ع) و پیشکسوت مجالس حسینی در استان قم    آستانه فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان تجلیل شدند.

- ایسنا/قم 5 بانوی ستایشگر اهل بیت(ع) و پیشکسوت مجالس حسینی در استان قم    آستانه فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان تجلیل شدند.

همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و نکوداشت مقام مادران و زنان، رویداد بانوان بهشت همزمان با سراسر کشور در استان قم نیز به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان و بنیاد دعبل خزاعی و مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم برگزار شد.

در این آیین از خانم ها ناصری نژاد، محقق، درویشی، افضلی و چاوشی به پاس سال ها ستایشگری در مقام اهل بیت(ع)، خادمی و پیشکسوتی مجالس حسینی بانوان در استان قم، با اهدای نشان فاطمه، قاب عکس شهید حاج قاسم سلیمانی و لوح سپاس، قدردانی به عمل آمد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان زاده در این آیین، رویداد بانوان بهشت را اقدامی شایسته در معرفی الگوهای موفق و اثرگذار بانوان در کشور دانست و گفت: این بانوان در کنار نقش مادری و همسری خود، علاوه بر تحصیلات حوزوی و دانشگاهی به مجالس حسینی و ستایشگری اهل بیت(ع) می پردازند و یقینا پاداش این تلاش ها نزد حضرت زهرا(س) محفوظ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی در قم تجلیل شدند

بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی در قم تجلیل شدند