مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 15:252024-01-17سياسي

لزوم شناسایی ظرفیت ها در زمینه تولید محتوا در فضای مجازی


معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان با بیان اینکه در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان 12 تیم تخصصی در حال رقابت هستند، گفت: در سطح استان استعداد های بیشتر از این وجود دارد که با شناسایی و معرفی آن ها می توان در زمینه تولید محتوا در فضای مجازی بیشتر دخل و تصرف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن سهندی، معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان ظهر امروز در حاشیه برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تولید محتوا یکی از موضوعات اصلی و نهایی در بحث رسانه و فضای مجازی است که جزو حلقه های مفقوده محسوب می شود، اظهار داشت: شاید تا مدت ها پیش تصور بر این بود که تولید محتوا در موضوعات مختلف کم  و توانایی لازم برای حضور و فعالیت در عرصه فضای مجازی کم باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان اذعان کرد: امروزه به برکت فعالیت هایی که در زمینه فضای مجازی در جامعه توسط نوجوانان و جوانان انجام می شود، توانسته است در عرصه های مختلف به ویژه در عرصه تولید محتوا برای رسانه و فضای مجازی نقش مهمی ایفا کند.

وی با بیان اینکه امروز تولید محتوا در فضای مجازی در استان به پیشرفت مناسبی رسیده است، گفت: در پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان زنجان 12 تیم از تیم های مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شناسایی ظرفیت ها در زمینه تولید محتوا در فضای مجازی

لزوم شناسایی ظرفیت ها در زمینه تولید محتوا در فضای مجازی