مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:202024-01-10ورزشي

طلایی ترین سال ورزش دانشگاه رازی کرمانشاه با 50 مدال طلا


رییس دانشگاه رازی از کسب 50 مدال طلا توسط دانشجویان این دانشگاه خبر داد و گفت: امسال را باید سال طلایی ورزش دانشگاه رازی ببینیم.

- رییس دانشگاه رازی از کسب 50 مدال طلا توسط دانشجویان این دانشگاه خبر داد و گفت: امسال را باید سال طلایی ورزش دانشگاه رازی ببینیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه شورای تربیت بدنی و ورزش دانشگاه، با دستور کار ارائه گزارش کلی از فعالیت های صورت گرفته و برنامه های پیش روی مدیریت تربیت بدنی، به ریاست محمدنبی احمدی، رییس دانشگاه و با حضور اعضا، در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

در این جلسه، احمدی، رییس دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از موفقیت های ارزشمند کسب شده در حوزه ورزش و با قدردانی از دست اندرکاران حوزه تربیت بدنی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه، در سخنانی اظهار داشت: امسال را باید سال طلایی ورزش دانشگاه رازی ببینیم؛ چراکه ورزشکاران ما به ویژه دانشجویان عزیز در رشته های مختلف با کسب افتخارات بسیار ارزشمند سنگ تمام گذاشتند که در تاریخ دانشگاه کم سابقه بوده است.

وی از کسب 50 مدال طلا در رشته های مختلف از قبیل تیراندازی، بدمینتون، دو میدانی، ووشو، تکواندو، شنا، والیبال و هندبال توسط دانشجویان دانشگاه رازی در مسابقات منطقه 5 ورزش دانشگاه ها و مؤسسات آموزرش عالی خبر داد و افزود: دانشگاه رازی با اختلاف بسیار زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلایی ترین سال ورزش دانشگاه رازی کرمانشاه با 50 مدال طلا

طلایی ترین سال ورزش دانشگاه رازی کرمانشاه با 50 مدال طلا