مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 15:352023-11-27اقتصادي

شرکت های بیمه در کسب و کار برخط عقب ماندند/ مارکت پلیس ها حافظ حقوق شبکه فروش


سرپرست معاونت برنامه ریزی و نوآوری شرکت بیمه رازی گفت: ارائه خدمات شرکت های کارگزار برخط با استانداردهای به روز فاصله دارد و شرکت های بیمه باید با طراحی مارکت پلیس (بازار داد و ستد برخط) اختصاصی حافظ حقوق بیمه گذاران و شبکه فروش باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، در سال های اخیر کسب و کارهای برخط به هر صنفی ورود کرده و صنعت بیمه از این قاعده مستثنی نیست، اما نکته قابل توجه آن است که در صنعت بیمه آنطور که باید شرکت های بیمه در این زمینه ورود نکرده و شرکت های کارگزار صنعت بیمه جای آن ها را گرفته اند و عموم افراد برای خرید بیمه نامه به این کارگزاری های برخط مراجعه می کند.

اما نکته قابل توجه آن است که شرکت های بیمه در کجای این فضای کسب و کار قرار دارند و برای افزایش سطح خدمات بر بستر اینترنت چه باید انجام دهند.

در این رابطه حامد عابدینی- سرپرست معاونت برنامه ریزی و نوآوری شرکت بیمه رازی گفت: در حال حاضر بسیاری از شرکت های صنعت بیمه به حوزه کسب و کار برخط و ارائه خدمات بر بستر اینترنت ورود نکرده اند.

او ادامه داد: شرکت های کارگزار برخط نیز آنطور که باید به موضوع ارائه خدمات و فروش بیمه نامه ورود نکرده اند و در لایه های ابتدایی کسب و کارهای برخط فروش بیمه نامه حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های بیمه در کسب و کار برخط عقب ماندند/ مارکت پلیس ها حافظ حقوق شبکه فروش

شرکت های بیمه در کسب و کار برخط عقب ماندند/ مارکت پلیس ها حافظ حقوق شبکه فروش