مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-08حوادث

پویش مردمی «کودکان سایبری» در خراسان جنوبی برگزار می شود


پویش مردمی «کودکان سایبری» با شعار پلیس فتا، حامی کودکان در فضای مجازی با هدف افزایش آگاهی عمومی در زمینه مخاطرات فضای مجازی برای کودکان در استان اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ قدرت الوان، رییس پلیس فتای خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: از الزامات تربیت فرزند در این عصر برای ما آن است که بتوانیم خودمان همگام با تغییرات تکنولوژی رسانه ای پیش برویم و همواره دانش و اطلاعات بروزی در این زمینه داشته باشیم و اگر فرزند ما بداند ما بیش از او در عرصه رسانه ای بروز هستیم و از تغییرات اطلاع داریم، ما را همواره مرجع خود خواهد دانست و  از سوی دیگر باید بتوانیم ارتباط عمیقی با فرزندمان ایجاد و این ارتباط را حفظ کنیم و بر عمق آن بیفزاییم.

    وی افزود: با توجه به این که امروزه محیط بازی، آموزشی و ارتباطی کودکان از فضای حقیقی به فضای مجازی تغییر کرده و به طور طبیعی فرزندان در این فضا با مشکلات متعددی مواجه خواهند شد، بنابراین باید نحوه فرزند پروری سایبری در خانواده ها شکل بگیرد و تنها راه حل این مشکل افزایش دانش سایبری خانواده ها و همراهی با فرزندانشان در فضای مجازی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در زمینه فرزند پروری سایبری و آموزش کودکان سایبری با چالش هایی از قبیل شکاف دیجیتال والدین و کودکان و عدم آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش مردمی «کودکان سایبری» در خراسان جنوبی برگزار می شود

پویش مردمی «کودکان سایبری» در خراسان جنوبی برگزار می شود