مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 17:002023-12-14سياسي

حدادعادل: عملکردمان نباید به تضعیف نیروهای انقلاب منجر شود


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: نباید این فضا در جریان انقلاب به وجود آید که سراغ عیب دوستان را بگیریم و از دشمن اصلی غافل شویم و عملکرد ما به گونه ای باشد که نیروهای انقلابی دلسرد و تضعیف شوند.

- رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: نباید این فضا در جریان انقلاب به وجود آید که سراغ عیب دوستان را بگیریم و از دشمن اصلی غافل شویم و عملکرد ما به گونه ای باشد که نیروهای انقلابی دلسرد و تضعیف شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی حداد عادل در نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تقدیر از مقاومت مردم فلسطین در دو ماه گذشته، گفت : همچنان که از اول انقلاب مساله فلسطین برای ما مهم و بااهمیت بوده است، امروز نیز با توجه به حجم دشمنی و قساوت صهیونیست ها و جنایاتی که در غزه مرتکب شده و زنان و کودکان را به شهادت رسانده اند، همچنان مسئله فلسطین در صدر مسایل قرار دارد.

وی تصریح کرد: در جنایات اخیر صهیونیست ها در غزه، آمریکایی ها هم شریک هستند و حتی قطعنامه های بشردوستانه شورای امنیت سازمان ملل را نیز وتو کردند.

در این شرایط برخی چهره های اصلاح طلب به دنبال بزک مجدد آمریکایی ها هستند که جایگاه این گروه را بیش از گذشته در میان مردم انقلابی ایران متزلزل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادعادل: عملکردمان نباید به تضعیف نیروهای انقلاب منجر شود

حدادعادل: عملکردمان نباید به تضعیف نیروهای انقلاب منجر شود