مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 22:502023-11-23سياسي

طلاب شهید گیلانی را بشناسیم


سیدصادق حبیب زاده، حسین اصغری، محمود هدایت پناه، حسن عسگری و علی اکبری چافی از جمله روحانیون بسیجی بودند که دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس مقابل دشمن ایستادگی کردند و جان خود را فدای انقلاب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، هفته بسبج یادآور دلاوری ها و از خودگذشتگی های انسان های آزاده ای است که گمنام و خوش نام در لحظه لحظه های عمر پربرکت ایران اسلامی در میانه آتش توطئه هتی مختلف دشمن سروقامت و مستحکم ایستاده و صلابت و غرور را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

  امروز به بهانه روز بسیج طلاب و روحانیون، باید یادی کنیم از آنانی که گمنام و مقتدر در لباس پیغمبر ایستادگی کردند و هرجا که نیاز بود درخشان بودند از حضور مقتدرانه در دفاع مقدس گرفته تا غسل و تدفین اموات کرونایی که هیچ کس را یارای نزدیک شدن به آنان نبود اما این روحانیون بودند که مخلصانه و جهادگرانه پا پیش گذاشتن تا مومنی بدون آداب مسلمانی روانه خانه آخرت نشود.

  از حق که نگذریم روحانیون در عرصه جهاد سازندگی و فرهنگی، درمانی و جهادی حاضر بودند و نه تنها هیچ گاه در میانه میدان ها عقب نشینی نکردند بلکه گمنام و مقتدرانه به برکت لباس پیغمبر خدا جهاد کردند و خیلی ها گمنام دیار فانی را به اهل دنیا سپرده و برای دیدار حضرت دوست شتاب کردند، از این رو به پاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاب شهید گیلانی را بشناسیم

طلاب شهید گیلانی را بشناسیم