مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 08:552023-12-07سياسي

برخی ساخت وسازها در بستر «ابهررود» در مواقع بحرانی مشکل آفرین است


شهردار ابهر با اشاره به تخریب ساختمان اجراییات شهرداری که در بستر ابهررود ساخته شده بود، ادامه داد: برخی از ساخت وسازهایی که در بستر ابهررود قرار دارد در مواقع بحرانی به ویژه سیلاب، - برخی ساخت وسازها در بستر ابهررود در مواقع بحرانی مشکل آفرین است ایسنا/زنجان شهردار ابهر با اشاره به تخریب ساختمان اجراییات شهرداری که در بستر ابهررود ساخته شده بود، ادامه داد: برخی از ساخت وسازهایی که در بستر ابهررود قرار دارد در مواقع بحرانی به ویژه سیلاب، مشکل آفرین است و باید تخریب شود.

علیرضا عباس نیا (چهارشنبه 15 آذرماه) در نشست خبری شهردار ابهر با اصحاب رسانه این شهرستان، عنوان کرد: یکی از سیاست های اصلی که در شهرداری ابهر دنبال می شود این است که اول کار انجام و سپس به مردم گزارش عملکرد ارائه شود.

وی با بیان اینکه کشور ما در طول تاریخ چالش های داخلی و خارجی زیادی داشته است، عنوان کرد: به جز مشکلاتی که استعمار و استکبار برای ما به وجود آورده است، مشکلاتی نیز در درون وجود دارد که دلیل این مشکلات نیز اغلب ناکارآمدی و سطحی نگری است.

این مسئول اضافه کرد: وقتی با مردم روبرو می شویم باید آنچه که می توانیم عملیاتی کنیم زیرا این امر سبب می شود تا سرمایه اجتماعی جامعه با دست انداز مواجه نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی ساخت وسازها در بستر «ابهررود» در مواقع بحرانی مشکل آفرین است

برخی ساخت وسازها در بستر «ابهررود» در مواقع بحرانی مشکل آفرین است