مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 17:102023-12-14بين الملل

رسانه عربی: پروژه های بزرگ نفتی سوریه در اختیار ایران قرار گرفت


رسانه عربی که از لندن به روز رسانی می شود با بیان اینکه ایران پروژه ها در بخش انرژی و فسفات سوریه را در اختیار گرفته است، تاکید کرد، تصمیم ایران برای بازسازی پالایشگاه های سوریه به ایرانی ها در افزایش صادرات نفت و غلبه بر تحریم ها کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری العربی الجدید نزدیک به قطر با انعکاس خبر فارس درباره تصمیم ایران برای بازسازی پالایشگاه حمص سوریه نوشت: پالایشگاه حمص نفوذ ایران در سوریه را گسترش می دهد و از طریق بازسازی آن، تحریم های ایران نیز دور زده می شود.

العربی الجدید با بیان اینکه ایران صاحب پالایشگاه هایی در سوریه و ونزوئلا با ظرفیت 260 هزار بشکه نفت می شود، گفت: علی شاهوردی، مدیر هماهنگی تعمیرات پالایشگاه های فراسرزمینی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس تأکید کرده که ایران در گام اول، بازسازی و نوسازی پالایشگاه 140 هزار بشکه ای ال پالیتو را برعهده گرفته است که پیشرفت فیزیکی این طرح حدود 87 درصد است و  در گام دوم برای بازسازی پالایشگاه 120 هزار بشکه ای حمص سوریه برنامه ریزی کرده است.

العربی الجدید به نقل از عبدالقادر عبدالحمید یک کارشناس حوزه نفت تاکید کرد: ایران با دولت بشار اسد برای بازسازی پالایشگاه حمص و افزایش قدرت تولیدی آن به توافق رسیده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه عربی: پروژه های بزرگ نفتی سوریه در اختیار ایران قرار گرفت

رسانه عربی: پروژه های بزرگ نفتی سوریه در اختیار ایران قرار گرفت