مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-01سياسي

تمامی آحاد جامعه برای ازدواج جوانان دغدغه مند باشند


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: تمامی آحاد جامعه برای فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان و تحکیم بنیان خانواده مسئول هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، آیت الله لطف الله دژکام ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز بیان کرد: یکی از مهم ترین مسائلی که در اسلام به آن تکیه شده، مسئله خانواده است از این رو در دین مبین اسلام تاکیدات ویژه ای بر تشکیل خانواده اسلام شده است.

وی اضافه کرد: توجه به مسائل خانواده از آن جهت دارای اهمیت است که علاوه بر تاکیدات دین مبین اسلام باید این شاخص مهم در دین در برابر سایر تمدن های انسانی پیروز و ملاک عمل شود.

به گفته آیت الله دژکام همان گونه که در قرآن آمده است باید همه آحاد جامعه زمینه تحقق دستورات قرآن را در خصوص تشکیل خانواده اسلامی فراهم کنیم زیرا هر فردی که این دستورات را اجرایی نکند در آتش جهنم می سوزد.

او افزود: بر اساس آیات کلام الله مجید  افراد جامعه باید در خصوص ازدواج جوانان در جامعه مسئولیت پذیر باشند زیرا ازدواج و تشکیل خانواده عاملی برای مسئولیت پذیری افراد خواهد شد این در حالی است که ابتدا  جوانان علاقه مندی خود را به ازدواج اعلام کنند پس از آن اولیا جوانان باید برای آنان اقدام کرده و بزرگان اجتماعی نیز باید در این حوزه نقش آفرین بوده و برای این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی آحاد جامعه برای ازدواج جوانان دغدغه مند باشند

تمامی آحاد جامعه برای ازدواج جوانان دغدغه مند باشند