مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 17:502023-11-29اقتصادي

مشکل کمبود اعتبار بیخ گوش پروژه های فعال عمرانی بویراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، علی محمد روستا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه پل تنگ سریز شهرستان بویراحمد گفت: - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمبود نقدینگی مهمترین مشکل پروژه های فعال استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو ، علی محمد روستا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه پل تنگ سریز شهرستان بویراحمد گفت: محل احداث پل سریز در جاده یاسوج به اصفهان یکی از نقاط حادثه خیز و خطرناک استان است که در این سال ها شاهد بروز تصادفات و حادثه تلخ و دلخراش زیادی بودیم.

روستا در این بازدید که شهرام مهدوی مطلق فرماندار(شهرستان بویراحمد)هم حضور داشت افزود: این مسیر یکی از حادثه خیزترین مسیرهای استان است و به عنوان کریدور شمال به جنوب، بار ترافیکی بسیار زیادی را محتمل می شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این پروژه بعد از سال ها معطلی در سفر اول دولت سیزدهم به استان جزء مصوبات سفر قرار گرفت و کلنگ آن 20 بهمن ماه سال گذشته با اعتبار اولیه 77 میلیارد تومان به زمین زده شد و در حال حاضر پروژه فعال و کار با کیفیت خوبی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کمبود اعتبار بیخ گوش پروژه های فعال عمرانی بویراحمد

مشکل کمبود اعتبار بیخ گوش پروژه های فعال عمرانی بویراحمد