مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 19:502023-12-01سياسي

به بازنشسته ها که رسید مدیریت جهشی پرید؟


مگر بارها نگفته اند دولت قبل در پرداخت حقوق مرداد 1400 هم مانده بود و اینها هنوز مستقر نشده تأمین کردند و بعد ناگهان فوج فوج واکسن کرونا وارد کردند تا دیگر روزی 700 نفر نمیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت: مصوبه مجلس کنونی درباره افزایش سن بازنشستگی در قالب بررسی برنامه هفتم توسعه و  با هدف نجات صندوق ها از بحران ورشکستگی کانون بحث های تخصصی و مردمی است و هر که از زاویه ای به آن می پردازد.

چون پای پول و منافع مادی و حال و آینده کثیری از مردم در میان است و صحبت از امور انتزاعی نیست چشم و گوش همه متوجه این قضیه است و دولتیان و مجلسیان هم مراقب اند به گونه ای تفسیر نکنند که به اعتراض اجتماعی بینجامد.

راهکار مجلسیان توجه به سن و سابقه اشتغال است و به آنچه نپرداخته اند کاهش ورودی صندوق ها ( استخدامی های جدید) به سبب اشتغال نیروی کار خارجی یا بدهی های انباشته دولت به صندوق هاست یا بیمه نبودن خدمات آنلاین و کاهش رشد اقتصادی به سبب تحریم ها.

از این رو عجالتا سراغ دَم دست ترین راه حل رفته اند که همانا افزایش سن و سابقه است.

مشهور است که ملا نصرالدین پولی را در کوچه تاریک گم کرد و تا به خانه رسید زن و فرزند را واداشت همه جا را بگردند تا گم شده را پیدا کنند و با آنان تندی می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بازنشسته ها که رسید مدیریت جهشی پرید؟

به بازنشسته ها که رسید مدیریت جهشی پرید؟