مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-13سياسي

آمار عملکرد نمایندگان استان قزوین در مجلس چه می گوید؟


اطلاعات منتشر شده در سامانه شفافیت مجلس شورای اسلامی درخصوص آمار و ارقام حضور نمایندگان در جلسات، مشارکت در رأی گیری و عدم مشارکت در رأی گیری باوجود حضور در صحن نتایج قابل توجهی درخصوص نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی نشان می دهد.

- ایسنا/قزوین اطلاعات منتشر شده در سامانه شفافیت مجلس شورای اسلامی درخصوص آمار و ارقام حضور نمایندگان در جلسات، مشارکت در رأی گیری و عدم مشارکت در رأی گیری باوجود حضور در صحن نتایج قابل توجهی درخصوص نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس حضور و غیاب، میزان مشارکت در رأی گیری و عدم مشارکت با وجود حضور در مجلس عملکرد نمایندگان استان قزوین به شرح زیر ارزیابی می شود.

سامانه شفافیت مجلس نشان می دهد که روح الله عباسپور با 84 درصد حضور در جلسات مجلس بیشترین حضور در صحن را به خود اختصاص داده و فاطمه محمدبیگی با حضور در 60 درضد جلسات صحن کمترین حضور را داشته اند.

همچنین براساس داده های سامانه شفافیت روح الله عباسپور با 1250 مورد مشارکت در رأی گیری بیشترین مشارکت را در صحن داشته است و رجب رحمانی با وجود حضور در 72 درصد جلسات صحن، کمترین میزان مشارکت در رأی گیری را به خود اختصاص داده و تنها در 693 مورد رأی گیری مشارکت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار عملکرد نمایندگان استان قزوین در مجلس چه می گوید؟

آمار عملکرد نمایندگان استان قزوین در مجلس چه می گوید؟