مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-12بين الملل

اقدامات انضباطی علیه دانشجویان هاروارد که از فلسطین حمایت کردند


چهار دانشجوی دانشگاه هاروارد در ایالات متحده پس از شرکت در هفته اقدام برای حمایت از فلسطین، با اقدامات انضباطی روبرو می شوند.

- چهار دانشجوی دانشگاه هاروارد در ایالات متحده پس از شرکت در "هفته اقدام" برای حمایت از فلسطین، با اقدامات انضباطی روبرو می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته هاروارد کریمسون ، نشریه این دانشگاه، اقدامات انضباطی می تواند منجر به اخطار، وضعیت مشروط یا حتی اخراج این دانشجویان شود.

در بیانیه ای از دانشگاه هاروارد واقع در کمبریج ماساچوست، آمده است: اقداماتی که به توانایی اعضای دانشگاه برای انجام فعالیت های عادی خود صدمه بزند، غیرقابل قبول است و مشمول اقدامات انضباطی مناسب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآناتولی، در تظاهراتی که توسط ائتلافی از گروه های طرف دار فلسطین ترتیب داده شد، کوجو آچامپونگ، یکی از دانشجویانی که با اقدامات انضباطی مواجه شده، گفت: ما می دانیم که این دانشگاه در تلاش است تا به دانشجویان حمله کند.

اما می دانیم که این مانع ما نخواهد شد و هرگز اجازه نخواهیم داد این حملات مانع همبستگی ما با مردم فلسطین شود.

در اواسط نوامبر، هشت دانشجوی وابسته به یهودیان هاروارد برای فلسطین نیز پس از شرکت در اشغال 24 ساعته لابی دانشگاه به کمیته انضباطی فرخوانده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات انضباطی علیه دانشجویان هاروارد که از فلسطین حمایت کردند

اقدامات انضباطی علیه دانشجویان هاروارد که از فلسطین حمایت کردند