مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 13:202023-11-22اقتصادي

پژوهشکده بیابان لوت در کرمان تشکیل می شود


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان از تشکیل پژوهشکده بیابان لوت خبر داد و گفت: پیگیر این موضوع هستیم تا ظرفیت کویر لوت به خوبی شناخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سید مهدی طبیب زاده  پیش از ظهر امروز در همایش بین المللی لوت در کرمان، ضمن تاکید بر جنبه اقتصادی و گردشگری بیابان لوت اظهار کرد: این بیابان از نظر گردشگری و اقتصادی حائز اهمیت بسیاری است و امیدوارم برگزاری چنین برنامه هایی سببب انسجام بیشتر بین کویر دوستان و مسؤولان شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان از تشکیل پژوهشکده بیابان لوت سخن گفت و ادامه داد: پیگیر این موضوع هستیم تا این ظرفیت به خوبی شناخته شود.

وی عنوان کرد: تنها 10 درصد این بیابان شناخته شده است، امیدوارم با همکاری جامعه دانشگاهی بتوانیم این فضای گردشگری را وسعت ببخشیم و پتانسیل های بالای گردشگری کویر از جمله داستان های زندگی حاشیه نشینان کویر در طول تاریخ که جذابیت بالایی دارد، خواص درمانی کویر، گردشگری نجوم و گردشگری ماجراجویانه و غیره به کویر دوستان معرفی کنیم.

مشاور گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان نیز در ادامه گفت: کویر نقش موثری در اشغال زایی دارد و باعث تنوع بخشیدن به اقتصاد استان و کشور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشکده بیابان لوت در کرمان تشکیل می شود

پژوهشکده بیابان لوت در کرمان تشکیل می شود