مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-16بين الملل

آمریکا تجهیزات نظامی به ارزش 300میلیون دلار به تایوان می فروشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از آسیاوان، آمریکا در تازه ترین همکاری نظامی خود با جزیره خودمختار تایوان، با فروش تجهیزات ارتباطی به ارزش 300 میلیون دلار در راستای تقویت سامانه های اطلاعاتی تاکتیکی تایپه، - وزارت خارجه آمریکا با فروش تجهیزات به ارزش 300 میلیون دلار به تایوان با هدف کمک به حفظ سامانه های اطلاعات تاکتیکی این جزیره موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از آسیاوان، آمریکا در تازه ترین همکاری نظامی خود با جزیره خودمختار تایوان، با فروش تجهیزات ارتباطی به ارزش 300 میلیون دلار در راستای تقویت سامانه های اطلاعاتی تاکتیکی تایپه، موافقت کرد.

آمریکا مدعی است که به رغم همکاری های نظامی و کمک تسلیحاتی به تایوان، به اصل چین واحد پایبند است.

براساس این اصل، پکن جزیره تایوان را بخشی از قلمرو خود می داند و هرگونه اقدام از جمله همکاری نظامی کشور های خارجی با این جزیره را تحریک آمیز و ناقض اصل چین واحد قلمداد می کند.

آژانس همکاری امنیتی دفاعی پنتاگون اعلام کرده است که تصویب طرح فروش تجهیزات، با هدف حمایت و تقویت توانمندی های چهارگانه فرماندهی، کنترلی، ارتباطاتی و رایانه ای تایوان موسوم به سی4 صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا تجهیزات نظامی به ارزش 300میلیون دلار به تایوان می فروشد

آمریکا تجهیزات نظامی به ارزش 300میلیون دلار به تایوان می فروشد