مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-01سياسي

سقف بودجه های انتخاباتی کاندیداها متناسب با شرایط جمعیتی و جغرافیایی تعیین می شود


سقف بودجه های انتخاباتی کاندیداها متناسب با شرایط جمعیتی و جغرافیایی منطقه تعیین می شود و بر هزینه های ستادها نظارت می شود.

- ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی وزیر کشور گفت: سقف بودجه های انتخاباتی کاندیداها متناسب با شرایط جمعیتی و جغرافیایی منطقه تعیین می شود و بر هزینه های ستادها نظارت می شود.

سید محمدتقی شاهچراغی، در گفت و گو با ایسنا، انتخابات پیش رو را یکی از مهم ترین رویدادهای کشور دانست و اظهار کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران تبلور و جلوه اراده مردم محسوب می شود و اگر بخواهیم به این موضوع چه از منظر دینی و چه از منظر سایر مکاتب حکمرانی غربی بنگریم، از اهمیت آن کاسته نمی شود.

وی، با اشاره به برنامه ریزی گروه های مختلف برای کاهش اقتدار ایران در انتخابات پیش رو، عنوان کرد: دشمن همواره در تلاش است که از رویدادهای و اتفاقات داخل ایران حداکثر بهره برداری را در راستای اهداف پلید خود داشته باشد و در انتخابات پیش رو نیز از هیچ تلاشی غافل نخواهد شد.

معاون سیاسی وزیر کشور، با اشاره به اقدامات چند بعدی دشمن در اغتشاشات سال گذشته، بیان کرد: امنیت یکی از مهم ترین ارمغان های جمهوری اسلامی برای کشور بوده است.

به همین جهت دشمن در سال گذشته امنیت جامعه را مورد هدف قرار داده بود و در این راه سعی بر برهم زدن امنیت روانی جامعه را نیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف بودجه های انتخاباتی کاندیداها متناسب با شرایط جمعیتی و جغرافیایی تعیین می شود

سقف بودجه های انتخاباتی کاندیداها متناسب با شرایط جمعیتی و جغرافیایی تعیین می شود