مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 17:352023-12-20اقتصادي

اهدای سبدهای کالای شب یلدا به 700 خانوار رودسری


رییس کمیته امداد رودسر، از تهیه سبد کالای یلدایی برای خانوارهای نیازمند خبر داد و گفت: سبد کالا ویژه شب یلدا با ارزش 500 میلیون تومان به 700 خانوار اهدا می شود.

- ایسنا/گیلان رییس کمیته امداد رودسر، از تهیه سبد کالای یلدایی برای خانوارهای نیازمند خبر داد و گفت: سبد کالا ویژه شب یلدا با ارزش 500 میلیون تومان به 700 خانوار اهدا می شود.

علیرضا سبک سیربا بیان اینکه 5550 خانوار در شهرستان رودسر تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: این خانوارها ماهانه پنج میلیارد و 200 میلیون تومان مستمری و کمیته هزینه معیشتی از کمیته امداد دریافت می کنند.

وی اعتبار تسهیلات اشتغال سال 1402 کمیته امداد این شهرستان را 60 میلیارد تومان دانست و افزود: با حمایت کارگروه اشتغال شهرستان و همکاری مدیران بانک ها شاهد جذب 40 میلیاردی این تسهیلات هستیم و امیدواریم تا پایان سال به طور کامل جذب شود.

رییس کمیته امداد رودسر با بیان اینکه 280 خانوار از تسهیلات اشتغال استفاده کرده اند، گفت: شهرستان رودسر ظرفیت های خوبی در بخش محصولات باغی همچون مرکبات و کیوی و فندق و.

دارد که فرصت خوبی برای شب یلداست.

سبک سیر از تهیه سبد کالای یلدایی برای خانوارهای نیازمند خبر داد و خاطرنشان کرد: اولویت ما ایتام و محسنین هستند و لذا این بسته ها را درب منزل تحویل می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای سبدهای کالای شب یلدا به 700 خانوار رودسری

اهدای سبدهای کالای شب یلدا به 700 خانوار رودسری