مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 19:552023-12-21سياسي

اسناد عادی و قولنامه ای به اسناد رسمی تبدیل می شود


سرپرست بنیادمسکن انقلاب اسلامی اردستان گفت: اسناد عادی و قولنامه ای توسط بنیادمسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان به اسناد رسمی تبدیل می شوند.

- محمدعلی نریمانی، سرپرست بنیادمسکن انقلاب اسلامی اردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردستان، اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان نماینده مردم در روستا ها و شهر های زیر 25 هزار نفر جمعیت با همکاری ادارات ثبت اسناد و املاک اردستان و زواره، مدارک اولیه مالکیت این اراضی مانند مبایعه نامه و یا قولنامه را دریافت و پس از انجام امور قانونی، در قبال آن سند تک برگ ارائه می دهد.

وی افزود: تمام مراحل کار توسط بنیاد مسکن انجام و اداره ثبت اسناد و املاک، این مراحل را تایید کرده و اسناد را صادر و تحویل می دهد و بنیاد مسکن اسناد صادره را در محل بنیادمسکن و گاهی در محل روستا ها به مالکان آن ها تحویل می دهد.

نریمانی خاطرنشان کرد: تمام متقاضیان در روستا های دارای طرح هادی و شهر های زیر 25 هزار نفر جمعیت شهرستان می توانند با در دست داشتن شناسنامه، کارت ملی و مدارکی که نشان دهنده مالکیت ملک بوده به واحد امور اسناد بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

سرپرست بنیادمسکن انقلاب اسلامی اردستان تصریح کرد: تثبیت مالکیت، افزایش ارزش افزوده ملک، جلوگیری از نزاع و اختلافات احتمالی در روستاها، استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد عادی و قولنامه ای به اسناد رسمی تبدیل می شود

اسناد عادی و قولنامه ای به اسناد رسمی تبدیل می شود