مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 06:102023-12-18سياسي

ایام فاطمیه بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان است


ایام فاطمیه یکی از بهترین فرصت ها برای کمک به نیازمندان بوده و برهمین اساس در 20 نقطه شهر پارس آباد نان صلواتی و 15 هزار پُرس غذای گرم همزمان با ایام فاطمیه در سالروز وفات حضرت فاطمه (س) در شهرستان پارس آباد توزیع شد.

- علی پیر جاهد ثمرین، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پارس آباد ضمن عرض تسلیت به سالروز وفات حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: ایام فاطمیه بهترین فرصت برای کمک به اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه با حفظ و شأن کرامت انسانی است.

وی افزود: مراسم نذری دادن مملو از ارزش های انسانی و اسلامی است که در کنار همیاری و دوستی مردم، نشان دهنده فرهنگ، آداب و رسوم و عقاید و سنت های ما و در حقیقت نشانه هایی از یک دلی و همدلی مردم و شریک بودن شان در عزای شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) است.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد ادامه داد: احسان و نیکوکاری از مفاهیم بسیار ارزشمندی است که در آموزه های دینی بسیار مورد سفارش و تأکید قرار گرفته است و دین مبین اسلام، قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تأکید کرده و توجه ویژه ای به موضوع انفاق دارند.

پیرجاهد با یبان اینکه روحیه کمک به افراد نیازمند باید در سطح جامعه زنده نگه داشته شود، تصریح کرد: با این فعالیت های اجتماعی تلاش می کنیم فرهنگ احسان و نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایام فاطمیه بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان است

ایام فاطمیه بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان است