مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-20سياسي

آغاز پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان تهران


پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال مرحله استانی در شهرستان پردیس با 110 شرکت کننده آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال مرحله استانی در شهرستان پردیس با حضور احمد بوربور رییس سازمان فضای مجازی سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران، ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه شهرستان پردیس و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی و 110 شرکت کننده کار خود را آغاز کرد.

احمد بوربور رییس سازمان فضای مجازی سپاه ستان تهران درباره روند برگزاری رویداد اظهار کرد: در این برنامه 48 ساعته، 43 گروه مجهز در قالب دو گروه تخصصی و عمومی در حوزه های پویانمایی، بازی سازی، استاپ موشن و نرم افزار اندرویدی، استوری موشن، فیلم کوتاه، پوستر و عکس نوشته شرکت کردند.

وی در ادامه افزود: در مرحله شهرستانی این رویداد بالغ بر 600 نفر شرکت کننده به رقابت پرداخته و برگزیدگان به مرحله استانی راه یافته و در این دوره نیز پس از داوری آثار نفرات برتر به مرحله ملی رویداد محتوای دیجیتال معرفی می شوند.

رییس سازمان فضای مجازی سپاه استان تهران با اشاره به رشد 80 درصدی پنجمین رویداد نسبت به ادوار گذشته عنوان کرد: در این دوره، متخصصین تولید محتوای دیجیتال مطرح کشوری حضور داشته و شرکت کنندگان را راهنمایی و هدایت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان تهران

آغاز پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان تهران